The Great Escape - Reisverslag uit Bintaro, Indonesië van Juul, Puck & Eva - WaarBenJij.nu The Great Escape - Reisverslag uit Bintaro, Indonesië van Juul, Puck & Eva - WaarBenJij.nu

The Great Escape

Door: Pukkie

Blijf op de hoogte en volg Juul, Puck & Eva

04 Oktober 2015 | Indonesië, Bintaro

Hallo vrienden en vriendinnen en familie en iedereen,

Op dit moment zit ik met Eva en Juul aan het ontbijt (rijst.. IN OVERVLOED), nadat we 13 uur geslapen hebben. We mogen slapen bij een Indonesische familie en dat is prima te doen. Eigen kamertje met airco en badkamer. Huis is echt enorm groot en mooi.

Gister viel ons erg zwaar. Na een vlucht van 11 uur vanaf Adam naar Hongkong hebben we een tussenstop gehad van 10 uur. Dit betekent een nacht door halen en officieel klaar zijn om te sterven, slapen op banken en legaal mensen uitschelden. Cathay pacific is een prima maatschappij, maar na 2 dagen vliegtuig eten heb je het ook wel weer gezien.

Vandaag gaan we ook even op pad met deze mensen en hebben we al een waarschuwing gehad van de opa dat we niks mogen slopen. De opa vindt daarnaast dat we ongekamd zijn (eruit zien als zwervers grof vertaald). Deze opa en de moeder van de familie (Judith) spreken Nederlands en zijn echt super aardig! Nu weten we allemaal dat Eva graag dingen sloopt, dus we houden haar kort. Ondertussen eet ik toch maar een boterham met pindakaas met koffie (ja mam nu lach je haaahaa). Ik stel het rijst ontbijt ff uit, maar juul en eva eten hier gretig van.

Ben benieuwd wat deze dag ons gaat brengen en sorry als het onoverzichtelijk is. Ik moet even wennen aan deze hitte en het feit dat kinderen hier ook een playstation 3 hebben met Battlefield.

• 04 Oktober 2015 - 09:08

Marianne:

Ja wat dacht je dan....ze zijn daar niet achterlijk! Wen op je gemakkie aan de temperatuur, daar heb je 6 maanden de tijd voor.
    Liefs mama

• 04 Oktober 2015 - 09:23

Jackie:

Hahaha dit soort dingen zijn heerlijk om te lezen! Fijn dat jullie niet direct door het vliegtuig zijn gedropt in de jungle en dat ze daar ook wat huizen hebben met zelfs internet (wist dat niet). Enjoy schatjes!

• 04 Oktober 2015 - 09:29

"Opa "Hans :):

Pela, Pelan dames ! En een steenkoude Bintang op zijn tijd doet wonderen !!!

• 04 Oktober 2015 - 09:41

Maud:

Heerlijk om te lezen! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en vooral erg fijn dat ze pindakaas hebben!!! Xxx

• 04 Oktober 2015 - 18:24

Ope:

Wat een fijne start en slaap lekker xx

• 04 Oktober 2015 - 20:56

Oma Annke:

hJullie jonge meiden hebben natuurlijk geen moeite met een nachtje nachtbraken,maak plezier. alle liefs van mijttp://juulpukeva.waarbenjij.nu/#reportcommentsForm

Verslag uit: Indonesië, Bintaro

down under

02 November 2015

running out of time
Juul, Puck & Eva

Hi, We houden een blog bij van onze reis die in totaal 6 maanden duurt. Onze eerste bestemming is Indonesie en daar zullen we 6 weken lang het land verkennen. Daarna vliegen we door naar Australie, waar we in totaal 3 maanden verblijven. Onze final destination zal Nieuw Zeeland zijn voor de laatste 6 weken van onze reis. Daarna komen we (als het goed is) weer naar kikkerlandje.

Actief sinds 04 Okt. 2015