2e blogjuhh - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Juul, Puck & Eva - WaarBenJij.nu 2e blogjuhh - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Juul, Puck & Eva - WaarBenJij.nu

2e blogjuhh

Door: P from the lake

Blijf op de hoogte en volg Juul, Puck & Eva

05 Oktober 2015 | Indonesië, Batavia

Hallo vrinden en vrindinnen,

Vandaag is dag 3 in Jakarta. Morgen vertrekken we naar Bandung met de bus. De bus kost hier nog geen euro, erg fijn dus. Deze dagen zijn we erg vermaakt door de Indonesische familie. Van eten tot taxi spelen, wordt nog afzien straks.

Op dit moment zitten we wifi te tappen in de mac en wat ijskoffie te drinken. We noemen dit onze kantoorsessie en gebruiken wat tafels hiervoor. Vanochtend hebben we een massage gehad van een uur en dat was flink op de tandjes bijten. Heb spieren voelen knakken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had en was blij toen Eva eindelijk gilde dat het pijn deed. Mn hele lichaam is blauw maar ben blij dat ik niet aangerand ben. Ohja Eva is al lekker flink aangestaard door een rapist op t vliegveld, die erg opgewonden werd van haar blonde lokken en babyface. Verder is t best rustig.

Daarnaast worden we hier aangekeken alsof we apen zijn. Veel mensen willen met ons op de foto en we voelen ons nog beroemder dan Drake himself (artiest voor de opa's en oma's)Daarnaast zijn we nog niet veranderd en lopen we hier met zn 3e over straat te schreeuwen en baldadige praat te verkopen alsof we hier al jaren wonen. Daarnaast verzamelen we sinds kort ook muggenbulten en we gaan hard.

Daarnaast hebben we met een zieke taalbarriere een simkaart met beltekoek op de kop kunnen tikken voor wel €1,5. We hebben dit met ons charmante looks binnen 20 minuten weten te regelen. Eva nederlands pratende, 5 lachende jongens indonesisch schreeuwende, puk en juul fotos maken op de show telefoons in de winkel en deze instellen als achtergrond.

Dit was het weer, kort maar krachtig. Ik hoop dat jullie in spanning afwachten op onze volgende zenuwslopende blog met popcorn en bier.

X

• 05 Oktober 2015 - 14:37

Jackie:

Bedankt dat jullie zo lekker jezelf blijven, zelfs aan de andere kant van de wereld. Lovejullie!!

• 05 Oktober 2015 - 15:38

Linda:

Klinkt allemaal helemaal leuk. geniet ervan meisjes XXX

• 05 Oktober 2015 - 16:01

Diana:

Hey lieve meiden, wat is het weer leuk om jullie blog te lezen. Fijn te horen dat jullie je atreken nog niet zijn verleerd. Veel plezier. X

• 05 Oktober 2015 - 17:50

Paulien:

Hoi liever meiden geniet er van xxx

• 05 Oktober 2015 - 20:09

Petra:

Ik had niets anders van jullie verwacht!! er leuk om te lezen. Hou ons op de hoogte, dikke kus Tante

• 07 Oktober 2015 - 18:35

Oma Annke:

Jullie stram en stijf van de massage en ik met vriendin in tweedagen dagen tijd Open luchtmuseum, Hoge Veluwe met Kröller Müller en tot slot Edel herten horen burlen en ze ook gezien, We hebben dat alles zo'n beetje op de Amerikaanse manier gedaan misschien begrijp je dan ook dat wij stram en stijf waren en eigenlijk ook wel een massage gewild hadden maar dan een beetje liefelijk zonder blauwe plekken.Lieve gr. voor allen OMA Anneke.

• 08 Oktober 2015 - 20:43

Marianne:

Loopt lekker! Is dit een verlenging van de workshop " hoe bluf ik me overal doorheen"? Meiden er lezen ook opa's en oma's mee

• 08 Oktober 2015 - 21:03

Marianne:

Oh ja, voordat ik het vergeet: ga zeker naar de Borobudur!!!!! En vergeet daar niet je hand door een van de openingen te steen en, als je de Buddha kan aanraken, een wens te doen. Zonsopkomst bij de Bromo is ook indrukwekkend.

XXX Marianne

down under

02 November 2015

running out of time
Juul, Puck & Eva

Hi, We houden een blog bij van onze reis die in totaal 6 maanden duurt. Onze eerste bestemming is Indonesie en daar zullen we 6 weken lang het land verkennen. Daarna vliegen we door naar Australie, waar we in totaal 3 maanden verblijven. Onze final destination zal Nieuw Zeeland zijn voor de laatste 6 weken van onze reis. Daarna komen we (als het goed is) weer naar kikkerlandje.

Actief sinds 04 Okt. 2015