I'm leavin' - Reisverslag uit Kings Cross, Australië van Juul, Puck & Eva - WaarBenJij.nu I'm leavin' - Reisverslag uit Kings Cross, Australië van Juul, Puck & Eva - WaarBenJij.nu

I'm leavin'

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Juul, Puck & Eva

13 Januari 2016 | Australië, Kings Cross

Geachte lezers,

Allereerst wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat ik erg lang geen blog heb geschreven. Ik had het erg druk met andere activiteiten. Ik ga nu proberen om een maand samen te vatten in een aantal alineas;

Nadat we naar het Zuiden van Australie zijn gereden, zijn we met gierende banden naar het Noorden vertrokken. Het was heel erg fijn om na een aantal dagen weer in de bewoonde wereld terecht te komen en onze eerste stop was Byron Bay. Het lijkt een klein beetje op Mimizan, klein surfers dorpje met heeeel veel backpackers. Eenmaal op de camping aangekomen werd onze grootste nachtmerrie werkelijkheid... onze buren waren... duitsers......,. . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . . . ,,,, (DIT GELOOF JE TOCH NIET?!)

De eerste dagen hebben we de kat uit de boom gekeken en de duitsers vooral genegeerd. Onze band werd iets beter toen Aardvark (Eva's nieuwe bijnaam) advies vroeg over haar neuspiercing en tevens hulp nodig had om haar tent waterproof te krijgen... Na veel tobben en peinzen heb ik, met pijn in mijn hart, besloten om de Duitsers een kans te geven. Na 4 slokken wodka heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik zonder toestemming van julia en aardvark naar de Duitsers toe gegaan om te vragen of ze mee wilden gaan stappen. Het antwoord was " jawohl " en spraken om 10 uur af voor de camping.. hoe ging ik dit ooit aan julia en aardvark vertellen??? Ik besloot eerst maar weer shag te gaan roken en nog wat van mijn wodka te drinken. Toen ik eenmaal de knoop doorhakte om het te vertellen, gingen zij snel akkoord (ze waren al wasted en begrepen eigenlijk niet eens wat ik zei).

VANAF HIER LIEP HET HELEMAAL UIT DE KLAUWEN. DOORLEZEN OP EIGEN RISICO.!!!!111!!@@@@

De Duitser, Chris en Phill, bleken enorme bazen te zijn. Binnen een korte tijd zijn we enorm goede vrienden geworden en 24/7 samen geweest. In Byron Bay zijn we vooral veel naar het strand geweest en iedere avond zijn we gaan stappen. Het was op een gegeven moment zo erg dat we als vaste klanten werden gezien bij tenten, yolo. Uiteindelijk werd het nog leuker toen we Muur en Roos hebben ontmoet en team Engeland zich ook aansloot. We hebben samen heerlijk kerst gevierd, overdag naar watervallen en strand en ' savonds lekker eten en tuurlijk weer wat drankjes nuttigen. Tevens kwamen wij er hier achter dat mensen in Australie niet helemaal 100% zijn.. Op de camping liep er namelijk een Spy rond die dacht dat haar identiteit gestolen was en dat de FBI bezig was met haar zaak. Ze sprak je ongeveer 100x per dag aan en vertelde iedere keer een ander verhaal. Ook vond zij het nodig om random nummers uit het telefoonboek te bellen en deze mensen eens goed uit te leggen dat zij terroristen kent en dat ze niet bang is om hier gebruik van te maken. Verder was deze camping erg rustig en vredig en hebben wij hier erg veel gelachen,.

Uiteindelijk hebben we besloten om met iedereen naar Sydney te gaan om oud en nieuw te vieren en dus niet verder te reizen naar het Noorden. In Sydney konden we verblijven bij een jongen die we ontmoet hadden op de camping (samen met chris en philly). Deze jongen, of naja man van 31, bleek uiteindelijk niet helemaal 100% te zijn en voor verdere informatie kan je ons altijd een berichtje sturen. Nogmaals; niemand hoeft ongerust te worden, alles is uiteindelijk goed gekomen. Na oud en nieuw hebben wij daarom ook besloten om ergens anders te verblijven met c&p en hebben we lekker hele dagen lang films gekeken, gechillt, de was gedaan en geschuild voor de regen.

Tijdens deze dagen zijn ook andere plannen gemaakt. We zijn erachter gekomen dat Australie een super tof land is, ondanks veel gestoorde mensen. Echter is het echt heel erg duur hier en Nieuw-Zeeland is alleen nog maar duurder. We hebben daarom ook besloten om terug te gaan naar Azie. Ja, we hebben hier heel goed overna gedacht en zijn van mening dat we daar meer (financieel) uit kunnen halen. Tevens hoeven we dan niet eerder naar huis. Op dit moment hebben wij afscheid genomen van team duitsland en team engeland, die al naar Azie zijn vertrokken. We zijn druk bezig om de auto te verkopen en indien dit gelukt is zullen wij spoedig vertrekken naar Myanmar, om vervolgens ook Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja te bezoeken. Wij hebben er zin in joehoeeeee!